نصب و تنظیم میل بادامک جدید
این دستورات یک راهنمایی اساسی برای نصب میل بادامک را برای شما مهیا می سازد و باید توسط یک تست دقیق کامل شود . اغلب خرابی های میل بادامک نو بیشتر به نصب نادرست مربوط می شود تا به نقایص موجود در میل بادامک یا لیفترها :
قبل از شروع کردن :
به راهنمای دستی تعمیر موتور جهت آگاهی بیشتر از ویژگی ها و جزئیات موتور خودتان مراجعه کنید سوراخهای لیفتر را برای دندة تخم مرغی شکل زیادی چک کنید . اگر سوراخها پوسیده شده اند قالب نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت.
پوش رودهای خود را از نظر پوسیدگی و راستی چک کنید.
بازوهای روکر را از نظر ترک خوردگی یا پوسیدگی چک کنید اگر شما می خواهید یک میل بادمک که دارای درجة بلندی بیشتری نسبت به قبلی است را نصب کنید ، نوکهای بازوهای روکر را با دقت بیشتری از نظر پوسیدگی چک کنید . پوسیدگی نامنظم روکر موجب سرعت در پوسیدگی می شود و به سوپاپ اجازة عملکرد مناسب را نمی دهد.
فنرهای سوپاپ ار از نظر فشار صحیح چک کنید . اگر فنر سوپاپ زیر فشارseat #75 باشد بیشتر از ۱۰% زیر میانگین باشد تمام دستگاه را تعویض کنید در اینجا یک راهنما جهت فشارهای فنری مناسب برای عمکرد جادهای میل بادمک موجود می باشد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
نصب و تنظیم میل بادامک جدید……………………………………………………………… ۲
نصب میل بادامک…………………………………………………………………………. ۴
تنظیم کردن میل بادامک……………………………………………………………………… ۶
لیفترهای هیدرولیک………………………………………………………………………. ۱۱
لیفترهای سفت :…………………………………………………………………………. ۱۱
تعویض کردن کلاج ماشین……………………………………………………………………… ۱۳
سیستم سوخت رسانی………………………………………………………………………. ۲۱
سیستم خنک کاری پیکان……………………………………………………………………. ۲۴
شرح مدار خنک کاری……………………………………………………………………. ۲۵
سیستم خنک کننده در پژو ۴۰۵……………………………………………………………….. ۲۶
ترموستات……………………………………………………………………………….. ۲۹
واترپمپ……………………………………………………………………………………. ۲۹
دانلود
:: موضوعات مرتبط:
مقالات ,
,
:: برچسبها:
کارآموزی در تعمیرگاه ,
تعمیرگاه خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0